PDFΕκτύπωσηE-mail

Πως φτιάχτηκε η «Αλεξάνδρα το Τάβλι»

Οι δημιουργοί της ιστοσελίδας www.dwrean.net μιας φρέσκιας ελληνικής προσπάθειας για φιλοξενία δωρεάν προγραμμάτων, εφαρμογών και παιχνιδιών μου ζήτησαν μια μικρή συνέντευξη για την «Αλεξάνδρα το Τάβλι» και φυσικά για εμένα ήταν μεγάλη χαρά να την παραχωρήσω. Να η συνομιλία μου με τον αρχισυντάκτη της σελίδας τον Κυριάκο.

 

Αλεξάνδρα το τάβλι η συνέντευξη:

Πότε σας ήρθε η ιδέα για την υλοποίηση του παιχνιδιού;
Κυριάκο κατ΄ αρχάς να σε ευχαριστήσω για αυτή την πρόσκληση σου να συζητήσουμε παρέα για την «Αλεξάνδρα το Τάβλι» και φυσικά να στείλω τα χαιρετίσματα μου στους αγαπητούς φίλους και  επισκέπτες της πραγματικά πολύ καλής ιστοσελίδας σου. Εύχομαι ότι καλύτερο σε αυτή την προσπάθεια.

Λοιπόν η ιδέα για την υλοποίηση της Αλεξάνδρας ήρθε ένα μεσημεράκι κάπου στις αρχές του 2001. Βρισκόμουν στην εταιρία που εργαζόμουν τότε ως web designer και προγραμματιστής  και συζητούσα με τον συνάδερφο μου τον Δημήτρη. Ουσιαστικά από αυτή την κουβέντα ήρθε η ιδέα! κάνοντας πλάκα και χιούμορ με αφορμή ένα υποτιθέμενο παιχνίδι τάβλι, συζητώντας με τον Δημήτρη για το πώς θα μπορούσαμε να υλοποιήσουμε ένα τέτοιο πρόγραμμαι ήρθε η ιδέα!

Και γιατί δώσατε σε ένα κατεξοχήν ''ανδρικό'' σπορ, ένα γυναικείο όνομα;
Κοίταξε το όνομα που πήρε το πρόγραμμα είναι το όνομα της κοπέλας μου τότε  –να ναι καλά όπου κ’ αν είναι- την Αλεξάνδρα, επέλεξα το όνομα της χωρίς δεύτερη σκέψη για να την τιμήσω -αν μπορώ να το πω έτσι- αλλά και να την ευχαριστήσω για την αγάπη της και την υπομονή της μαζί μου! Έτσι το πρόγραμμα ονομαστικέ «Αλεξάνδρα το τάβλι».

Ποιές δυσκολίες συναντήσατε κατά την εξέλιξη της δημιουργίας;
Δυσκολίες ε! Η μεγαλύτερη δυσκολία ήταν η δημιουργία της μηχανής κινήσεων, το πως δηλαδή η «Αλεξανδρα» θα αποφάσιζε ποια κίνηση να κανει, πραγματικά με κούρασε αυτό το κομμάτι του προγράμματος, παρεπιπτονος σηκώνει ακόμα βελτίωση. μέσα στο πρόγραμμα εχω αφήσει και έναν debuger τιμης ένεκεν.

Πόσο καιρό χρειάστηκε για την ολοκλήρωση του παιχνιδιού;
Χμ! πόσο καιρό ε! περίπου 1 και κάτι χρόνο για την πρώτη έκδοση την 1.36 και άλλους 5 μήνες έως την 1.41 η οποία είναι και η τελική. Δεν ήταν εύκολο να σχολάω από την δουλειά και να συνεχίζω να προγραμματίζω. Ήταν αρκετά κουραστικό αλλά πολύ, πολύ διασκεδαστικό, σίγουρα δεν το μετάνιωσα ποτέ.

Οι ήχοι που ακούμε στο παιχνίδι, το ρίξιμο ζαριών, το σπάσιμο από τα πούλια, είναι φυσικοί ήχοι;
Ναι ασφαλώς και είναι φυσικοί ήχοι –πλάκα δεν έχουν- όλοι οι ήχοι είναι φυσικοί και ηχογραφημένοι, ήταν μια διασκεδαστική φάση της κατασκευής του παιχνιδιού.

Στο παιχνίδι υπάρχει ένα από τα τρία δημοφιλή παιχνίδια τάβλι, οι πόρτες. Σκεφτήκατε ποτέ να υλοποιησετε και τα υπόλοιπα 2; (Πλακωτό και φευγα)
Ναι το σκεφτικά αλλά είχα ήδη κουραστεί και το θέμα τις μηχανής κινήσεων για τα αλλά δυο παιχνίδια είναι αρκετά πολύπλοκο θέμα, πιστευα ότι οι «Πόρτες» ήταν το πιο βατό προγραμματιστικά αλλα και γνωστό παιχνίδι.

Υπάρχει το ενδεχόμενο μιας νεώτερης έκδοσης του παιχνιδιού;
Σχεδόν καμία, αν και ποτέ στη ζωή δεν λεμε «ποτέ» νομίζω ότι η «Αλεξάνδρα» έκλεισε εδώ. Αν πάντως υπάρξει κατι θα σας κρατήσω ενήμερους.

Φαντάζομαι ότι δεχτήκατε αρκετά emails και συγχαρητήρια από χρήστες που χρησιμοποίησαν το παιχνίδι. Αυτό δεν σας έδωσε δύναμη ώστε να συνεχίσετε στην δημιουργία πιθανών και άλλων παρόμοιων εφαρμογών/παιχνιδιών;
Αυτό είναι μεγάλη αλήθεια έλαβα κυριολεκτικά εκατοντάδες emails και για εμένα αυτή ήταν η πληρωμή μου, κάθε μήνυμα ήταν μια ένεση χαράς. Η αλήθεια είναι ότι μετά την ανταπόκριση αυτή σκόπευα να προχωρήσω και στην κατασκευή των 2 άλλων παιχνιδιών, αλλά είχα κουραστεί αρκετά και το θέμα όπως είπα της μηχανής κινήσεων με προβλημάτιζε, επίσης αντιμετώπιζα τότε και κάποια προσωπικά θέματα, έτσι δεν προχώρησα ποτέ στην υλοποίηση των 2 άλλων παιχνιδιών ή άλλης εφαρμογής.

Για πείτε μας λίγα λόγια για την Αλεξάνδρα.
Α! η Αλεξάνδρα! Τι να πω για αυτήν την γυναίκα, ένας πραγματικά εξαιρετικός άνθρωπος, ένας άνθρωπος που γνωρίζει να αγαπά, να σέβεται και να εκτιμά. Η αλήθεια είναι ότι την ταλαιπώρησα λίγο την καημένη με τις δοκιμαστικές παρτίδες και τις ηχογραφήσεις, αλλά νομίζω ότι το διασκέδαζε κ αυτή.

Θυμάστε κάποιο ευτράπελο ή κωμικό περιστατικό κατά την δημιουργία του παιχνιδιού;
Ευτράπελο όχι, αλλά κωμικά πολλά, είχαμε ρίξει πολύ γέλιο ώσπου να «μάθουμε» την Αλεξάνδρα να παίζει τάβλι. Έκανε απίστευτες κινήσεις –όχι ότι δεν κάνει ακόμα- επίσης γελάσαμε πολύ με τα ποτά ήταν ωραία ιδέα.

Πόσες παρτίδες έχετε παίξει;
Άπειρες! (γελάει) χάχα! Άπειρες δεν ξέρω είναι απίστευτο! Από την ολοκλήρωση και μετά ίσως λιγότερες αλλά ώσπου να ολοκληρωθεί ήταν πραγματικά ατελείωτες οι δοκιμαστικές παρτίδες.

Συνεχίζετε και παίζεται ακόμα το παιχνίδι;
Ε! κ’ όμως ναι! Όχι συχνά αλλά ναι παίζω πότε, πότε! Ξέρεις μου έρχεται και λίγο νοσταλγικό, ίσως κανένα βράδυ με κανένα ποτάκι παίξω κανένα ταβλακι με την αγαπητή μου «Αλεξάνδρα» και να σου πω πόσο χαίρομαι να χάνω! (γελάει).

Σε ευχαριστούμε πολύ Γιώργο.
Εγώ σας  ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρων σας, κλείνοντας να σας δώσω ένα κλου για το παιχνίδι, δοκιμάστε να κάνετε 3-4 φορές μέσα σε μια παρτίδα «Αναίρεση κίνησης» έχει μια πλακιτσα που ίσως να μην την έχετε δει.

 

Η συνέντευξη απο το site dwrean.net:
http://www.dwrean.net/2011/08/blog-post_21.html

Κατέβασε το πρόγραμμα:
http://www.georgekaounis.gr/welcome_to_me/alexandra141.zip

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

JoomSpirit